سینما نوشت !
+ نسکافه : عزیزم ؟! کی میرسی دم سینما ؟!
من : خب ! فیلم ساعت ۵ شروع میشه و من قاعدتا ۵ اونجام !
یعنی عاشقه خودمم ! :))
ساعت ۵وربع من داشتم توو خیابون مثه میگ میگ راه میرفتم تا بهش برسم!!
+ توو سینما سمت راست نسکافه٬دختره و پسره از اول تا آخر دهنشون میجنبید !
یعنی قد۵۰نفر خوراکی داشتن :)) ! چیبس ! پفک ! دوغ ! تخمه و ... !
بعد نسکافه بهم گفت : میخوای برم برات کوبیده بگیرم٬سوسکشون کنی ؟! :))
+ آخه عزیزم ؟! چرا تمام حرفای مهمت رو میاری توو سینما به پارتنرت میگی ؟!
شاید ! فقط شاید این بغل دستیت من باشم و بخوام فیلم نگاه کنم !!!
والله اونجوری که تو داشتی واسه پسره خط و نشون میکشیدی٬ منم بودم وسط فیلم پامیشدم و میرفتم !!
یعنی جدی محیط کافی شاپ بیشتر این مدل حرفارو نمیطلبه ؟! ( چرا اونجوری نگاه میکنین !
اصلا هم قصدم فضولی نبوده ! :)) اونقد بلند بلند صحبت میکردن که اون بوفه چی هم حرفاشونو شنید !)
+ تمام ۲ ساعت دستام توو دستات بود ! تمام عطرت جذب دستام شده !
دلم نمیخواد بشورمش !! ....
خوبیه سینما اینه که بی دغدغه برای دوساعتم شده دستات مال خود خودمه !!
+الان از فضولی زیگیل زدی که چه فیلمی رفتم ؟!
بگم !؟ بگم ؟! :)) !!! هر شب تنهایی بود فک کنم !! البته من ۲۰مین که دیر رسیدم ! بعدم صدای چیبس و پفک این وریا نذاشت ! بعد ترشم سرم با اونوریا گرم بود !!بالاخره چندمین هم با نسکافه سرگرم بودم !
احیانا الان انتظار نداری که برات فیلمو نقد کنم ؟!
من : خب ! فیلم ساعت ۵ شروع میشه و من قاعدتا ۵ اونجام !
یعنی عاشقه خودمم ! :))
ساعت ۵وربع من داشتم توو خیابون مثه میگ میگ راه میرفتم تا بهش برسم!!
+ توو سینما سمت راست نسکافه٬دختره و پسره از اول تا آخر دهنشون میجنبید !
یعنی قد۵۰نفر خوراکی داشتن :)) ! چیبس ! پفک ! دوغ ! تخمه و ... !
بعد نسکافه بهم گفت : میخوای برم برات کوبیده بگیرم٬سوسکشون کنی ؟! :))
+ آخه عزیزم ؟! چرا تمام حرفای مهمت رو میاری توو سینما به پارتنرت میگی ؟!
شاید ! فقط شاید این بغل دستیت من باشم و بخوام فیلم نگاه کنم !!!
والله اونجوری که تو داشتی واسه پسره خط و نشون میکشیدی٬ منم بودم وسط فیلم پامیشدم و میرفتم !!
یعنی جدی محیط کافی شاپ بیشتر این مدل حرفارو نمیطلبه ؟! ( چرا اونجوری نگاه میکنین !
اصلا هم قصدم فضولی نبوده ! :)) اونقد بلند بلند صحبت میکردن که اون بوفه چی هم حرفاشونو شنید !)
+ تمام ۲ ساعت دستام توو دستات بود ! تمام عطرت جذب دستام شده !
دلم نمیخواد بشورمش !! ....
خوبیه سینما اینه که بی دغدغه برای دوساعتم شده دستات مال خود خودمه !!
+الان از فضولی زیگیل زدی که چه فیلمی رفتم ؟!
بگم !؟ بگم ؟! :)) !!! هر شب تنهایی بود فک کنم !! البته من ۲۰مین که دیر رسیدم ! بعدم صدای چیبس و پفک این وریا نذاشت ! بعد ترشم سرم با اونوریا گرم بود !!بالاخره چندمین هم با نسکافه سرگرم بودم !
احیانا الان انتظار نداری که برات فیلمو نقد کنم ؟!
+ نوشته شده در چهارشنبه پنجم اسفند ۱۳۸۸ ساعت 21:47 توسط خانم شکلات
|